Usługi

(okładka miękka)
Usługi (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 218
Oprawa: miękka
Wydawca: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
54,00 zł
Special Price 39,99 zł
- +
LUB

Opis

Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce problematyka została podzielona na trzy części: część I marketing usług, część II - zarządzanie organizacją usługową oraz część III problemy współczesnego marketingu usług. W poszczególnych rozdziałach Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.

Dodatkowe informacje

Autor Gilmore Audrey
Nazwa Usługi
Liczba stron 218
Oprawa miękka
Wydawca PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Tłumacz Łuczkiewicz Grzegorz
Język wydania polski
Dystrybutor Platon
Data premiery 02-08-2006
Język oryginału angielski
Rok wydania 2006
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Usługi

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: