Uwaga. Koncentruj się 4. Ćwiczenia na koncentrację i spostrzegawczość dla uczniów liceum i technikum

(okładka miękka)
Uwaga. Koncentruj się 4. Ćwiczenia na koncentrację i spostrzegawczość dla uczniów liceum i technikum (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 68
Data premiery: 21-06-2013
Wydawca: Wydawnictwo Harmonia

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
16,00 zł
Special Price 11,99 zł
- +
LUB

Opis

Zadania zamieszczone w tej książce przeznaczone są dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Służą przede wszystkim do doskonalenia koncentracji uwagi i spostrzegawczości. Aby rozwiązać zadania, uczeń musi się wykazać umiejętnością logicznego myślenia, bystrością i dobrą pamięcią. W czasie wykonywania ćwiczeń rozwija orientację w przestrzeni i percepcję wzrokową. Poziom trudności zadań jest zróżnicowany – między trudniejszymi, oznaczonymi gwiazdkami, znajdują się łatwiejsze, stanowiące odpoczynek dla umysłu. Urozmaicony charakter zadań sprawi, że uczeń nie zniechęci się tak szybko i chętnie wykona zaproponowane polecenia.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Hinz Magdalena
Nazwa Uwaga. Koncentruj się 4. Ćwiczenia na koncentrację i spostrzegawczość dla uczniów liceum i technikum
Liczba stron 68
Data premiery 21-06-2013
Wydawca Wydawnictwo Harmonia
Oprawa miękka
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor OSDW Azymut
Język oryginału polski
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Uwaga. Koncentruj się 4. Ćwiczenia na koncentrację i spostrzegawczość dla uczniów liceum i technikum

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Poczta Polska (48h) 3,99 zł 7,99 zł
Kurier 7,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 6,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Poczta Polska (48h) 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Autor

Magdalena Hinz to polska autorka materiałów edukacyjnych i terapeutycznych dla dzieci, osób niepełnosprawnych oraz znajdujących się w podeszłym wieku. Absolwentka filologii polskiej o specjalności edytorskiej na Uniwersytecie Gdańskim. Od stycznia 2007 podejmuje zatrudnienie jako redaktor językowy w Wydawnictwie Harmonia. Pasjonuje się siatkówką – jest redaktorem internetowego serwisu Strefa Siatkówki. Magdalena Hinz publikuje książeczki i zestawy ćwiczeń, które pozwalają dzieciom oraz osobom z różnymi deficytami i opóźnieniami w rozwoju kształtować podstawowe umiejętności życiowe. Sprawdzają się świetnie podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, ale mogą być również wykorzystywane do samodzielnej pracy. Hinz jest autorką m.in. materiałów do nauki czytania metodą sylabową, ćwiczeń grafomotorycznych, kolorowanek, a także plansz do gier służących nabywaniu spostrzegawczości oraz zdolności koncentracji. W jej dorobku autorskim znajdują się również materiały do nauki pisania, czytania, ortografii oraz prawidłowej wymowy. Dzieci korzystając z nich mogą lepiej poznawać otaczający je świat – przyrodę, kolory, owoce i warzywa czy pory roku. Magdalena Hinz publikuje poza tym zestawy ćwiczeń usprawniające percepcję słuchową i wzrokową, a także podnoszące sprawność manualną. Warta szczególnej uwagi jest pozycja jej autorstwa pt. „Przedstaw emocje”, zawierająca ćwiczenia uczące najmłodszych rozpoznawania, nazywania oraz zdrowego wyrażania różnych uczuć – zarówno tych przyjemnych, jak i trudnych. Magdalena Hinz jest także autorką publikacji dla osób zmagających się z problemem afazji oraz demencji starczej. Prezentuje ćwiczenia i zadania pozwalające trenować umysł, a tym samym spowolnić proces powstawania zaburzeń funkcji poznawanych. Są to m.in. łamigłówki, krzyżówki czy różnorodne testy. Przykładowe pozycje autorki w tej kategorii to „Demencja? To nie dla mnie!”, „Przypomnij sobie”, „Nigdy za późno” czy „Znowu poznaję świat. Posiłki – obiady”. Praca z ich wykorzystaniem umożliwia zahamowanie rozwój problemów z pamięcią, rozumieniem, a także z orientacją przestrzenno-czasową.