W niewoli reklamy?

(okładka miękka)
W niewoli reklamy? (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 242
Oprawa: miękka
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Książka podejmuje zagadnienia ukrytego przekazu w reklamie. Dostarcza obszernej wiedzy z zakresu historii i mechanizmów działania reklamy oraz ogólnej teorii komunikowania masowego (mediów), demaskując przy tym praktyki dyskursywne uprawiane w jej ukrytym przekazie. Publikacja "naświetla" konsekwencje społeczne wynikające z transmitowania w reklamie znaczeń, sensów - takie jak umacnianie stereotypów, reprodukcja podziałów społecznych, formowanie "pro-rynkowych" tożsamości o niskiej samoświadomości, tworzenie "opresyjnych" trendów. W książce rozważany jest związek reklamy z władzą symboliczną. Czytelnik może zapoznać się z badaniami nad percepcją ukrytego przekazu przez młodzież.

Dodatkowe informacje

Autor Kowal-Orczykowska Anna
Nazwa W niewoli reklamy?
Liczba stron 242
Oprawa miękka
Wydawca Oficyna Wydawnicza Impuls
Język wydania polski
Dystrybutor OSDW Azymut
Data premiery 01-01-2007
Język oryginału polski
Rok wydania 2007
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: W niewoli reklamy?

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: