Wycena małego przedsiębiorstwa

(okładka miękka)
Wycena małego przedsiębiorstwa (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 222
Oprawa: miękka
Wydawca: CeDeWu Sp. z o.o.

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Publikacja wyjaśnia, czym różni się wycena małego podmiotu gospodarczego od wyceny dużego przedsiębiorstwa. Zawiera odpowiedzi na pytania:
• Które podmioty należy zaliczyć do małych przedsiębiorstw z punktu widzenia wyceniającego?
• Dlaczego praktyka wyceny dużych przedsiębiorstw bywa niewystarczająca do poprawnej wyceny małego przedsiębiorstwa?
• Jaka jest udział właściciela w procesie kreowania wartości małego przedsiębiorstwa?
• Jak odczytać „kod wartości” małego przedsiębiorstwa?
• Jak wykorzystać standardowe metody wyceny przedsiębiorstw do szacowania wartości małego podmiotu gospodarczego?
• Jak wycenić małe przedsiębiorstwo w sposób uproszczony?
W krajowej literaturze […] problematyka małego przedsiębiorstwa była do tej pory traktowana marginalnie lub w ogóle pomijana. Nader często odrębność małego przedsiębiorstwa jest zawężana jedynie do małej skali działania, co jest nie tyle uproszczeniem, co wręcz błędem. Recenzowana książka przedstawia wielorakie aspekty metodyczne wyceny małego podmiotu gospodarczego.

Dodatkowe informacje

Autor Kuczowic Jacek
Nazwa Wycena małego przedsiębiorstwa
Liczba stron 222
Oprawa miękka
Wydawca CeDeWu Sp. z o.o.
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Cedewu
Data premiery 10-04-2012
Język oryginału polski
Rok wydania 2012
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Wycena małego przedsiębiorstwa

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: