Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

(okładka twarda, książki)
100/100
Liczba stron: 200
Data premiery: 19-10-2016
Wydawca: GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
59,90 zł
Special Price 41,99 zł
- +
LUB

Opis

Jak skłonić człowieka do zmiany postępowania lub decyzji? Czy można sprawić, aby sam tego chciał? Jak chronić się przed wpływem innych na nasze wybory?

Autorem książki jest Robert B. Cialdini, światowej sławy ekspert w dziedzinie wywierania wpływu. Jego publikacja zyskała ogromną popularność nie tylko w środowisku psychologów oraz wybranych grup zawodowych, zainteresowanych skutecznym wpływem na innych. Z ciekawością sięgają po nią również inni czytelnicy, dla których metody opisane przez autora są szansą na zmianę relacji prywatnych i zawodowych. Znajomość technik wywierania wpływu, które stosują m.in. specjaliści od marketingu, dziennikarze i menadżerowie, pozwala również obronić się przed niechcianym wpływem. Przyczyną olbrzymiego sukcesu książki jest również niebywała umiejętność autora w przedstawianiu złożonych zjawisk w przejrzysty i fascynujący sposób.

Dodatkowe informacje

Autor Cialdini Robert B.
Nazwa Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka
Liczba stron 200
Data premiery 19-10-2016
Wydawca GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Oprawa twarda
Tłumacz Wojciszke Bogdan
ean 9788374896818
Numer wydania VI
Język wydania polski
Język oryginału angielski
Rok wydania 2016
Forma książka

Opinie

Recenzje klientów - Ocen: 3

Zaliczam tę książkę do lektur obowiązkowych, czyli takich które wypada znać oraz takich, które trzeba przeczytać. Książka Cialdiniego jest w tej ostatniej grupie. Nie chodzi mi tylko o korzyści, które płyną z zastosowania metod opisywanych przez autora, ale przede wszystkim o uświadomienie, jakim wpływom byłem i jestem poddawany na co dzień. To naprawdę zdumiewające jak proste działania mogą wpływać na ludzkie wybory i jak łatwo za ich pomocą osiągać określone cele. A to już bardzo niebezpieczna droga…
Ocena
Recenzja wg Malwina / (Dodano 21.01.2017)
Bardzo fajna, przystępnie napisana książka. Nie jest przeładowana fachowymi określeniami, za to nie brakuje w niej przykładów i liczb, które robią wrażenie. Nie zdawałam sobie sprawy, jak często w swoim życiu padałam ofiarą technik manipulacyjnych. Żeby to jeszcze były jakieś wyszukane techniki – nie, są to proste, konsekwentne działania, które pozwalają dowolnie wpływać na czyjeś decyzje. Trochę to przerażające, trochę też fascynujące. Polecam lekturę!
Ocena
Recenzja wg Donata / (Dodano 25.12.2016)
Niby wszyscy zdajemy sobie sprawę, że ktoś inny pociąga za sznureczki, ale jednak kiedy człowiek dostaje to tak czarno na białym, to wrażenie jest piorunujące. Autor w prosty sposób opisuje techniki stosowane przez media, producentów, sprzedawców, które w określony sposób wpływają na nasze postępowanie i decyzje. Daje mnóstwo przykładów, które ułatwiają zrozumienie mechanizmów działania. Teraz w pracy, w sklepie dostrzegam te techniki, uśmiecham się pod nosem i staję się czujny. Po przeczytaniu tej książki nie dam sobie już tak łatwo ani niczego wcisnąć, ani do niczego przekonać bez konkretnych, rzeczowych argumentów. Świetna książka – polecam!
Ocena
Recenzja wg Janina / (Dodano 03.09.2016)

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 8,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 24/7 7,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 24/7 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.