Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury

(okładka miękka)
Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 172
Oprawa: miękka
Wydawca: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje:

  • istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury;
  • podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury;
  • system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury;
  • różne uwarunkowania (psychologiczne, społeczne i marketingowe) zachowań nabywców na rynku dóbr i usług kultury;
  • etapy procesu podejmowania decyzji przy zakupie dóbr i usług kultury;
  • typologię konsumentów dóbr i usług kultury;
  • kierunki zmian w zachowaniach nabywców dóbr i usług kultury.

Dodatkowe informacje

Autor Sobocińska Magdalena
Nazwa Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury
Liczba stron 172
Oprawa miękka
Wydawca PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Platon
Data premiery 26-02-2008
Język oryginału polski
Rok wydania 2008
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: