Zarządzanie czasem

(okładka miękka, książki)
Autor: Tracy Brian
Liczba stron: 114
Data premiery: 10-10-2014
Wydawca: MT Biznes

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
29,90 zł
Special Price 19,49 zł
- +
LUB

Opis

Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz.

Ten zwięzły przewodnik ujawnia 21 sprawdzonych metod zarządzania czasem, których natychmiastowe wykorzystanie pozwoli ci wygospodarować co najmniej dwie wydajne godziny dziennie. Opisując strategie zidentyfikowane i osobiście wykorzystywane przez Briana Tracy, eksperta w zakresie osiągnięć, ten podręczny przewodnik ujawnia, jak możesz:

  • radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi,
  • przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze,
  • tworzyć pakiety podobnych spraw, aby nie tracić koncentracji,
  • pokonać skłonność do zwlekania,
  • określać zadania, które mogą być delegowane,
  • planować działania w celu osiągnięcia najważniejszych celów.

Pełna typowej dla Tracy’ego i łatwej do zastosowania mądrości, książka ta pomoże ci w robieniu więcej w krótszym czasie i przy mniejszym stresie.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Tracy Brian
Nazwa Zarządzanie czasem
Liczba stron 114
Data premiery 10-10-2014
Wydawca MT Biznes
Seria Biblioteka sukcesu Briana Tracy
Oprawa miękka
Tłumacz Lipa Michał
ean 9788377468418
Numer wydania I
Język wydania polski
Język oryginału angielski
Rok wydania 2014
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Zarządzanie czasem

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 8,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 24/7 7,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 24/7 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Autor

Brian Tracy pojawił się na świecie 5 stycznia 1944 roku w Vancouver. Jest znanym na całym świecie mówcą motywacyjnym, a także autorem kilkudziesięciu książek i ebooków z zakresu psychologii sukcesu oraz rozwoju osobistego i zawodowego. Szacuje się, że ten charyzmatyczny trener biznesu przemawia rocznie do około ćwierć miliona osób – głównie właścicieli oraz menedżerów dużych firm. W jego wykładach, konferencjach i seminariach uczestniczą przedstawiciele największych przedsiębiorstw amerykańskich, które plasują się w rankingu Fortune 500. Dotychczas inspirował on liderów takich korporacji jak in. Coca Cola, BMW, IBM, Advisory, HP, Deloitte czy ING Group. Brain Tracy jest również właścicielem własnej firmy o nazwie Brian Tracy International, której siedziba znajduje się w San Diego. Specjalizuje się ona w organizacji szkoleń biznesowych. Książki napisane przez Tracy’ego wielokrotnie znajdowały się na listach bestsellerów. Najpopularniejsze tytuły to m.in. „Psychologia sukcesu”, „Zjedz tę żabę”, „Sposób na sukces”, „Psychologia sprzedaży” czy „Plan lotu”.


Brian Tracy uparcie przekonuje, że odniesienie spektakularnego sukcesu jest możliwe dla każdego, bez względu na pochodzenie czy zdolności. W jego książkach można znaleźć cenne porady, przydatne w prowadzeniu biznesu. Autor pomaga uwierzyć w siebie i dokonywać rzeczy, które dotychczas wydawały się niemożliwe. Namawia do stawiania sobie wysokich celów i odważnej ich realizacji. Zachęca do nieustannego rozwoju, zarówno zawodowego, jak i osobistego. Autor często podkreśla, że aby odnieść sukces na rynku nie można skupiać się wyłącznie na zarabianiu pieniędzy. W jego opinii każda firma powinna określić swoje pozamaterialne cele, co w dłuższej perspektywie pozwoli zapobiec wypaleniu zawodowemu. Brian Tracy przekazuje również wskazówki dotyczące zarządzania czasem oraz zasobami ludzkimi. Jak podkreśla, mądre działanie polega na tym, aby angażować się tylko w niezbędne aktywności, natomiast odrzucać te, które jedynie zabierają czas, wewnętrzną energię i pieniądze.