Zarządzanie Działem Sprzedaży Firmy

(okładka miękka)
Zarządzanie Działem Sprzedaży Firmy (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 288
Oprawa: miękka
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
49,90 zł
Special Price 44,49 zł
- +
LUB

Opis

Podręcznik przeznaczony dla studentów kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją.

Książka koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: formułowanie strategii sprzedaży, organizowanie procesu sprzedaży, kierowanie bieżącą działalnością, kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców. Atutami podręcznika są: duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, liczne rysunki i tabele ilustrujące przedstawiane zagadnienia, słowniczek terminów, indeks rzeczowy oraz bogata bibliografia.

Dodatkowe informacje

Autor Cybulski Krzysztof
Nazwa Zarządzanie Działem Sprzedaży Firmy
Liczba stron 288
Oprawa miękka
Wydawca Wydawnictwo Naukowe PWN
Opracowanie Cybulski Krzysztof
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Wydawnictwo Naukowe PWN
Data premiery 05-02-2010
Język oryginału polski
Rok wydania 2010
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Zarządzanie Działem Sprzedaży Firmy

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: