Zarządzanie jakością. W dążeniu do doskonałości

(okładka miękka)
Zarządzanie jakością. W dążeniu do doskonałości (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 432
Data premiery: 01-12-2011
Wydawca: Wydawnictwo C.H. Beck

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Książka jest pierwszą na rynku polskim publikacją z zarządzania jakością o charakterze interdyscyplinarnym. Autorka wyznacza nowe kierunki myślenia o organizacji i jej elementach oraz zachodzących między nimi relacjach w ujęciu: rynkowym, funkcjonalnym, zarządczym i społecznym.. Jej celem jest przedstawienie teoretycznych podstaw wykorzystania współczesnych koncepcji zarządzania w dążeniu do doskonałości w zarządzaniu jakością. Lektura książki umożliwia zapoznanie się z teoretycznymi podstawami omawianych zagadnień w stopniu wystarczającym do poznania ich istoty oraz znaczenia dla realizacji zasad zarządzania jakością w przedsiębiorstwie.

Autorka omawia m.in.:

• pojęcie doskonałości w ujęciu prakseologicznym i filozoficznym,

• zarządzanie jakością w filozofii TQM oraz normie PN-EN ISO 9000:2006,

• podejście systemowe oraz procesowe,

• związki z koncepcjami: społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, nowego zarządzania publicznego oraz zarządzania wiedzą, projektami i wartością,

• europejskie modele Nagród Jakości.

Publikacja jest adresowana do pracowników naukowo-dydaktycznych, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i studentów na kierunkach zarządzania i zarządzania produkcją. Powinna również stanowić wartościową lekturę dla wyższej i średniej kadry kierowniczej przedsiębiorstw oraz pełnomocników systemów zarządzania jakością zainteresowanych rozwojem wiedzy o jakości.

Dodatkowe informacje

Autor Szczepańska Katarzyna
Nazwa Zarządzanie jakością. W dążeniu do doskonałości
Liczba stron 432
Data premiery 01-12-2011
Wydawca Wydawnictwo C.H. Beck
Seria Ekonomia
Oprawa miękka
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Wydawnictwo C.H. Beck
Język oryginału polski
Rok wydania 2011
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Zarządzanie jakością. W dążeniu do doskonałości

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Poczta Polska 3,99 zł 7,99 zł
Kurier 7,99 zł 9,99 zł
Paczkomaty Inpost 5,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Poczta Polska 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.