Zarządzanie jakością w usługach publicznych

(okładka miękka)
Zarządzanie jakością w usługach publicznych (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 190
Data premiery: 15-11-2007
Wydawca: CeDeWu Sp. z o.o.

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Na początku XXI wieku jednym z najważniejszych przejawów osiągnięcia wysokiego poziomu cywilizacyjnego kraju jest dostarczanie usług publicznych o wysokiej jakości. W przeszłość odchodzą czasy, w których odbiorca usług publicznych nic nie znaczył. Obecnie w sercu sprawnie działającej administracji publicznej znajduje się obywatel. Autorzy opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie, równocześnie podają rekomendacje do zmian w polskich usługach publicznych. Niniejsza książka zawiera opis ewolucji systemów zarządzania w administracji publicznej na całym świecie od lat 1960. do lat współczesnych.

Dodatkowe informacje

Autor Opolski Krzysztof
Nazwa Zarządzanie jakością w usługach publicznych
Liczba stron 190
Data premiery 15-11-2007
Wydawca CeDeWu Sp. z o.o.
Oprawa miękka
Język wydania polski
Dystrybutor Cedewu
Język oryginału polski
Rok wydania 2007
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Zarządzanie jakością w usługach publicznych

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt Odbioru 0,00 zł -
Poczta Polska 3,99 zł 7,99 zł
Kurier 7,99 zł 9,99 zł
Paczkomaty Inpost 5,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt Odbioru 0,00 zł -
Poczta Polska 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 0,00 zł -
Punkt Odbioru 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.