Zarządzanie marką obszaru recepcji turystycznej przez Narodowe Organizacje Turystyczne

(okładka miękka, książki)
Liczba stron: 380
Data premiery: 23-11-2018
Wydawca: CeDeWu Sp. z o.o.

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Inspiracją do napisania niniejszej książki było stwierdzenie N. Morgana i A. Pritchard (2000), według których walka o klienta na współczesnym rynku turystycznym nie rozgrywa się już w oparciu o cenę, natomiast w oparciu o serca i umysły turystów. Kluczem do osiągnięcia sukcesu, jest zbudowanie silnej marki obszaru, której najważniejsze, często unikatowe atrybuty stanowić będą decydujące czynniki, przy podejmowaniu przez turystów decyzji w zakresie wyboru docelowej destynacji. Istotną rolę w tym względzie odgrywają narodowe organizacje turystyczne (NTO), które oprócz swojego głównego zadania (promocja kraju jako atrakcyjnej destynacji turystycznej), realizują kompleksowy proces zarządzania turystyczną marką kraju. Podjęta w opracowaniu problematyka, dotycząca zwłaszcza oceny skuteczności działań realizowanych przez NTO w ramach procesu zarządzania marką obszaru recepcji turystycznej (ORT) na szczeblu krajowym, jak dotąd nie była przedmiotem wielu analiz. Dotyczy to zarówno krajowej, jak i zagranicznej literatury przedmiotu. Jest to zatem opracowanie, w którym po raz pierwszy zaprezentowano rzeczywiste obszary funkcjonowania tak wielu współczesnych NTO (81 organizacji), z uwzględnieniem ich przydatności dla całego procesu zarządzania turystyczną marką kraju.

Główne zalety publikacji to m.in.:

  • przejrzysty układ,
  • logiczna i spójna merytorycznie struktura,
  • zrozumiała forma przekazu,
  • szczegółowa analiza działalności NTO oparta na wynikach badań empirycznych,
  • szeroki zakres podmiotowy i przedmiotowy zaprezentowanych analiz,
  • omówienie problematyki rzadko podejmowanej zarówno w krajowej, jak i zagranicznej literaturze przedmiotu (m.in. ocena skuteczności działań podejmowanych przez NTO),
  • wiele autorskich propozycji rozwiązań dotyczących zarządzania marką destynacji turystycznych,
  • duża liczba tabel i rycin ilustrujących rozważania teoretyczne,
  • bogata bibliografia (ponad 500 źródeł).

Publikacja skierowana jest do podmiotów odpowiedzialnych za działania podejmowane w zakresie szeroko rozumianej promocji oraz zarządzania destynacjami turystycznymi, zarówno na szczeblu lokalnym, jak również regionalnym i krajowym.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Marczak Mirosław
Nazwa Zarządzanie marką obszaru recepcji turystycznej przez Narodowe Organizacje Turystyczne
Liczba stron 380
Data premiery 23-11-2018
Wydawca CeDeWu Sp. z o.o.
Oprawa miękka
ean 9788381021401
Numer wydania I
Język wydania polski
Język oryginału polski
Rok wydania 2018
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Zarządzanie marką obszaru recepcji turystycznej przez Narodowe Organizacje Turystyczne

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 7,99 zł -
Pocztex Kurier 48 5,99 zł 7,99 zł
Kurier 9,99 zł 12,99 zł

Zamówienie powyżej 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 3,99 zł
Kurier 0,00 zł 8,99 zł

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.