Zarządzanie ochroną marki

(okładka miękka)
Zarządzanie ochroną marki (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 332
Oprawa: miękka
Wydawca: Wolters Kluwer

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencje. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktu i informacji.

Autorzy książki omawiają zasady zarządzania prowadzące do redukcji ryzyka, zapewnienia oryginalności produktów, poprawy popularności marki i lojalności wobec niej oraz, ostatecznie, zwiększenia rentowności i wartości dla akcjonariuszy. W książce znaleźć można m.in. opis takich zagadnień, jak:
- główne założenia dotyczące ochrony produktu będące częścią strategii firmy,
- wartość bezpieczeństwa marki i prawne środki nadzoru,
- profile ryzyka dla kluczowych aktywów na każdym etapie cykli życia produktu i sposoby redukcji ryzyka,
- najlepsze praktyki bieżącego zarządzania marką i produktem, optymalne wykorzystanie nakładów,
- metody monitorowania rynku i weryfikacji bezpieczeństwa kanałów dystrybucji,
- opracowanie standardów efektywności ochrony marki.

Całość uzupełniają międzynarodowe studia przypadków ilustrujące omawiane problemy oraz sposoby realizacji działań związanych z ochroną marki i produktu, a także użyteczne pytania kontrolne.

Dodatkowe informacje

Autor Post Penelope N., Post Richard S.
Nazwa Zarządzanie ochroną marki
Liczba stron 332
Oprawa miękka
Wydawca Wolters Kluwer
Tłumacz Luchowski Paweł
Numer wydania II
Język wydania polski
Dystrybutor Wolters Kluwer
Data premiery 17-12-2013
Język oryginału angielski
Rok wydania 2014
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Zarządzanie ochroną marki

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: