Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwo medialne

(okładka miękka)
Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwo medialne (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 170
Data premiery: 24-10-2014
Wydawca: CeDeWu Sp. z o.o.

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
49,00 zł
Special Price 34,99 zł
- +
LUB

Opis

Dla nowoczesnych polskich przedsiębiorstw, funkcjonujących w ramach otwartego systemu medialnego, wdrożenie zarządzania procesami pozwala przystosować się poziomem technicznym, technologicznym, organizacyjnym oraz sposobem zachowania pracowników, do warunków konkurencyjnego rynku Unii Europejskiej. Oznacza bowiem podjęcie wieloetapowych działań projektowo - wdrożeniowych, takich jak: sformułowanie problemu w przedsiębiorstwie, identyfikację potrzeb użytkowników, klasyfikację oraz analizę istniejącego stanu procesów, wybór sposobu i metod postępowania wspomagających nowe procesy, określenie środków potrzebnych do ich realizacji.

Wdrożenie zarządzania procesami w przedsiębiorstwie to szansa uzyskania stabilizacji funkcjonowania w warunkach konwencji gry rynkowej, opartej na coraz mniej stabilnych regułach. Wymaga kształtowania elastycznych struktur organizacyjnych, które zakładają szybkie i samoistne dostosowanie. zadań, procesów i sposobu budowy więzi między ich realizatorami, do istniejących warunków zewnętrznych. Umożliwia poszukiwanie nowych rozwiązań systemowych, adekwatnych do potrzeb ostrej konkurencji, gdzie niezbędne jest wykorzystanie wszystkich zasobów, jakimi dysponuje przedsiębiorstwo medialne, takich jak: czas, zapasy, zasoby ludzkie oraz zasoby finansowe.

Monografia ta stanowi swoistą syntezę badań, dotyczących zarządzania procesami w przedsiębiorstwach medialnych, możliwości i barier występujących w tym zakresie w praktyce gospodarczej.

Może być użyteczna dla tych czytelników, którzy są zainteresowani problemami zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami oraz poprawą skuteczności i efektywności ich działania.

Dodatkowe informacje

Autor Nadolna Maria, Skowronek-Mielczarek Anna
Nazwa Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwo medialne
Liczba stron 170
Data premiery 24-10-2014
Wydawca CeDeWu Sp. z o.o.
Oprawa miękka
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Cedewu
Język oryginału polski
Rok wydania 2014
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwo medialne

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 58,99 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt Odbioru 0,00 zł -
Poczta Polska 3,99 zł 7,99 zł
Kurier 7,99 zł 9,99 zł
Paczkomaty Inpost 5,99 zł -

Zamówienie od 59 do 148,99 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt Odbioru 0,00 zł -
Poczta Polska 0,00 zł** 7,99 zł
Kurier 7,99 zł 9,99 zł
Paczkomaty Inpost 0,00 zł** -

Zamówienie powyżej 149,00 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt Odbioru 0,00 zł -
Poczta Polska 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

**Promocja trwa do 17.10.18 r. do godz. 23:59.