Zarządzanie produktem w modelu lean

(okładka miękka, książki)
Liczba stron: 224
Data premiery: 23-07-2019
Wydawca: Wydawnictwo Helion

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny + czas dostawy

Normalna cena:
49,00 zł
Special Price 32,49 zł
- +
LUB

Opis

Jak stworzyć udany produkt na podstawie luźnych pomysłów biznesowych.

Skuteczność w innowacyjności jest dziś warunkiem sukcesu w biznesie. Wygra ta firma, która sprawniej i elastyczniej zareaguje na napływające informacje zwrotne, zgrabniej wybierze najlepsze pomysły i trafniej odpowie na wymagania klienta, by dostarczyć mu najbardziej odpowiednich wrażeń. Menedżer produktu odgrywa wyjątkowo niewdzięczną rolę w tym procesie: musi nieustannie doskonalić przyjęte strategie i wciąż dążyć do najlepszego wykorzystania pojawiających się możliwości. W świecie agile trzeba pozostać lean, aby sprawnie reagować na dynamiczne zmiany rynku.

Ta książka jest wartościowym przewodnikiem dla każdego, kto tworzy nowe produkty i chce realizować strategię skutecznego oddziaływania na klienta. Przedstawiono tu koncepcję inwestowania w najważniejsze rezultaty biznesowe jako fundament wyznaczania obiektywnych kryteriów selekcji pomysłów i działań do realizacji. Omówiono sposoby angażowania interesariuszy i uwzględniania zewnętrznych informacji zwrotnych, które pozwalają wypracować kompleksowe doświadczenie produktu. Pokazano techniki analizy kosztów produktu oraz zaproponowano mierniki postępu prac nad projektem. Sporo miejsca poświęcono czynnikom utrudniającym osiąganie wyznaczonych celów oraz sposobom eliminacji przejawów marnotrawstwa.

W tej książce:

  • techniki wyboru istotnych pomysłów spośród tych mniej udanych,
  • określanie właściwych wskaźników sukcesu,
  • planowanie prac z nastawieniem na sukces produktu,
  • formułowanie wniosków dotyczących produktu i ich wykorzystywanie,
  • ocena produktu pod kątem określonych celów biznesowych,
  • optymalizacja procesu tworzenia innowacyjnych produktów.

Metodologia lean: przekuje ideę w najlepszy produkt!

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Nandakumar Mangalam
Nazwa Zarządzanie produktem w modelu lean
Liczba stron 224
Data premiery 23-07-2019
Wydawca Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Tłumacz Sałbut Bartosz
ean 9788328354753
Numer wydania I
Rok wydania 2019
Język wydania polski
Język oryginału angielski
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Zarządzanie produktem w modelu lean

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Koszty dostawy:

Zamówienie do 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 7,99 zł -
Poczta Polska Odbiór w placówce
6,99 zł 8,99 zł
Stacje Orlen 6,99 zł -
Poczta Polska Pocztex Kurier 48 7,99 zł 9,99 zł
Kurier 9,99 zł 12,99 zł

Zamówienie powyżej 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 0,00 zł -
Poczta Polska Odbiór w placówce 0,00 zł 4,99 zł
Stacje Orlen 0,00 zł -
Poczta Polska Pocztex Kurier 48 0,00 zł 4,99 zł
Kurier 0,00 zł 8,99 zł