Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej

(okładka miękka)
Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej (okładka miękka, książki)
Autor: Smidt Wacław
Liczba stron: 284
Oprawa: miękka
Wydawca: CeDeWu Sp. z o.o.

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? ? Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumieniu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzięki niej staje się konsumentem w świecie dóbr. W książce Autor pokazuje, w jaki sposób reklama kieruje uwagę konsumenta na określone produkty i zachęca do zakupu. Odchodzi on jednak od klasycznych metod posługiwania się apelem reklamy. Przedstawia zupełnie nową metodologię konstruowania reklamy ? Nowej Reklamy. Publikacja jest propozycją nowego podejścia do ?starego? problemu: jak zaprojektować przekaz reklamowy, by był oparty na takich elementach, które stanowią istotę życia każdego człowieka.

Dodatkowe informacje

Autor Smidt Wacław
Nazwa Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej
Liczba stron 284
Oprawa miękka
Wydawca CeDeWu Sp. z o.o.
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Cedewu
Data premiery 25-07-2008
Język oryginału polski
Rok wydania 2008
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: