Zarządzanie wartością klienta pomiar i strategie

(okładka twarda)
Zarządzanie wartością klienta pomiar i strategie (okładka twarda, książki)
Liczba stron: 568
Data premiery: 26-03-2010
Wydawca: Wydawnictwo Poltext

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy: podejścia do pomiaru wartości klienta, zarządzania wiedzą o kliencie, tworzenia wartości dla klienta, społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta, budowy wartości klienta w marketingu relacji. Autorzy publikacji to pracownicy Katedry Marketingu SGH oraz przedstawiciele innych środowisk akademickich. Książka przeznaczona do szerokiego grona Czytelników zainteresowanych strategiami wzrostu wartości klientów – praktyków, nauczycieli akademickich, a także studentów marketingu i zarządzania.

Dodatkowe informacje

Autor Opracowanie zbiorowe
Nazwa Zarządzanie wartością klienta pomiar i strategie
Liczba stron 568
Data premiery 26-03-2010
Wydawca Wydawnictwo Poltext
Oprawa twarda
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Platon
Język oryginału polski
Rok wydania 2010
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Zarządzanie wartością klienta pomiar i strategie

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: