Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach

(okładka miękka)
Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 156
Oprawa: miękka
Wydawca: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Współczesne przedsiębiorstwa, dostosowujące działalność do dynamicznych zmian zachodzących w gospodarce, są nastawione na zwiększanie swojej wartości.Oznacza to, że ich podstawowym celem stało się maksymalizowanie bogactwa właścicieli firmy. Wybór strategii, dzięki której ten cel będzie osiągnięty w największym stopniu, i ustalenie wartości firmy wymagają rozległej wiedzy, obejmującej m.in. takie zagadnienia, jak:

  • finansowa charakterystyka decyzji,
  • analiza zarządzania przez wartość,
  • fazy życia firmy,
  • prognozowanie przyszłych przychodów ze sprzedaży,
  • sposoby szacowania stopy dyskontowej,
  • zastosowanie zmodyfikowanego modelu MVA w zarządzaniu firmą.

Dodatkowe informacje

Autor Pluta Wiesław
Nazwa Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach
Liczba stron 156
Oprawa miękka
Wydawca PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Platon
Data premiery 22-01-2009
Język oryginału polski
Rok wydania 2008
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: