Zarządzanie Zmianą. Od Strategii do Działania

(okładka miękka, książki)
Liczba stron: 232
Data premiery: 30-11-2007
Wydawca: CeDeWu Sp. z o.o.

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Ostatnie dwadzieścia lat to w polskiej gospodarce okres niebywałych zmian. Wkroczyliśmy w XXI wiek z marszu, bez uprzedzenia ani przygotowania. Polskie firmy nauczyły się działać w globalnym środowisku konkurencyjnym tak jak człowiek wrzucony do basenu walczy o utrzymanie się na wodzie. Na tym etapie jest to jednak umiejętność instynktowna, nie podbudowana jeszcze głębszym zrozumieniem ani usystematyzowaną refleksją na temat wyzwań otaczającego świata. Tymczasem w ciągu ostatnich lat na całym świecie nasiliły się sprzeczności stojące przed zarządzającymi i przedsiębiorcami. Coraz trudniej pogodzić osiąganie krótkookresowych wyników z czasem dojrzewania nowych projektów, postępujący indywidualizm nie ułatwia budowania zespołów, a nacisk spraw bieżących pozostawia coraz mniej czasu na uporządkowane myślenie o przyszłości. Jednak menedżer musi umieć nadawać własny kurs, aby przedsiębiorstwo nie unosiło się biernie na falach niezależnych od niego zdarzeń. Od niego oczekuje się przezwyciężania sprzeczności w otoczeniu, podejmowania rozstrzygnięć strategicznych na przyszłość, wdrażania ich. Coraz częściej oczekuje się od niego przywództwa, zdolności porwania za sobą współpracowników i przełożenia ich mobilizacji na wyniki. Jak to zrobić, z jakich metod korzystać, do jakiej sięgnąć teorii czy metod zarządzania, jakie dźwignie należy nacisnąć, aby poradzić sobie z tymi wyzwaniami? Wobec mnogości wyborów, menedżer ma prawo poczuć się zagubiony. Może się zdać na własną kulturę menedżerską, nabytą w toku wcześniejszych doświadczeń, lub po prostu liczyć na łut szczęścia. Jednak powinien sobie zdawać sprawę, iż wobec zmian w otoczeniu potrzebuje nowych sposobów interpretacji rzeczywistości, aby skorzystać z nowych szans i uniknąć nieznanych jeszcze dzisiaj zagrożeń. Autorzy, w swoich komplementarnych doświadczeniach praktyka zarządzania w przypadku jednego z nich, a doradcy w przypadku drugiego, często stawali przed pytaniem optymalnej artykulacji pomiędzy strategią i działaniem: w jaki sposób przejść od wizji i koncepcji do skutecznej realizacji. Ich doświadczenia, w połączeniu z rozsądną dawką teorii i koncepcji zarządczych stały się podstawą do napisania tej książki. Napięcie pomiędzy tymi dwoma osiami: strategią i działaniem oraz praktyką i koncepcją tworzą główne motywy przewodnie tej książki.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Roth Gerhard, Kurtyka Michał
Nazwa Zarządzanie Zmianą. Od Strategii do Działania
Liczba stron 232
Data premiery 30-11-2007
Wydawca CeDeWu Sp. z o.o.
Oprawa miękka
Tłumacz Opracowanie zbiorowe
ean 9788360089804
Język wydania polski
Język oryginału niemiecki
Rok wydania 2007
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Zarządzanie Zmianą. Od Strategii do Działania

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Koszty dostawy:

Zamówienie do 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 7,99 zł -
Poczta Polska Odbiór w placówce
6,99 zł 8,99 zł
Stacje Orlen 6,99 zł -
Poczta Polska Pocztex Kurier 48 7,99 zł 9,99 zł
Kurier 9,99 zł 12,99 zł

Zamówienie powyżej 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 0,00 zł -
Poczta Polska Odbiór w placówce 0,00 zł 4,99 zł
Stacje Orlen 0,00 zł -
Poczta Polska Pocztex Kurier 48 0,00 zł 4,99 zł
Kurier 0,00 zł 8,99 zł