Zasady zarządzania

(okładka miękka, książki)
Liczba stron: 460
Data premiery: 25-09-2014
Wydawca: Wolters Kluwer

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
59,00 zł
Special Price 46,49 zł
- +
LUB

Opis

Podręcznik "Zasady zarządzania" przygotowany został przez grono naukowców i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, z jednym z najwybitniejszych współczesnych polskich uczonych z zakresu nauk o zarządzaniu, profesorem Andrzejem K. Koźmińskim na czele. 

"Podejmowane w książce zagadnienia są równie silnie osadzone w praktyce, jak i w teorii. Gwarantuje to przyjęta w niej koncepcja metodyczna - każdy rozdział zbudowany jest według tej samej konwencji, która ułatwia nie tylko swobodne przyswojenie formułowanych treści merytorycznych, ale także ich odniesienie do implementacji rzeczywistej. Podręcznik odbiega więc od typowego wzorca takich opracowań spotykanego w literaturze polskiej i zagranicznej. Ambicją autorów jest nie tylko zapoznanie czytelników ze sposobem myślenia leżącym u podstaw zarządzania, z siatką najważniejszych pojęć i z zestawem kluczowych koncepcji, reguł i teorii, którymi posługują się menedżerowie, ale przede wszystkim umożliwienie im zrozumienia, na czym polega zarządzanie, i rozbudzenie apetytu na głębsze poznanie bardziej szczegółowych zagadnień i subdyscyplin nauki zarządzania."
Prof. dr hab. Bogdan Nogalski, Przewodniczący Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk, Uniwersytet Gdański


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Jemielniak Dariusz, Latusek-Jurczak Dominika, Koźmiński Andrzej K.
Nazwa Zasady zarządzania
Liczba stron 460
Data premiery 25-09-2014
Wydawca Wolters Kluwer
Oprawa miękka
ean 9788326433962
Numer wydania I
Język wydania polski
Język oryginału polski
Rok wydania 2014
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Zasady zarządzania

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 8,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 24/7 7,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 24/7 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Autor

Dariusz Jemielniak pojawił się na świecie 17 marca 1975 roku. Jest znanym polskim naukowcem, profesorem nauk ekonomicznych i teoretykiem różnych koncepcji zarządzania. Sprawuje funkcję kierownika centrum badawczego CROW oraz Katedry Zarządzania Międzynarodowego Akademii Leona Koźmińskiego. Członek Rady Programowej Centrum Nauki Kopernik. Powołał również do życia grupę badawczą New Reasearch on Digital Societies. Absolwent studiów magisterskich z zakresu zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. W 2014 roku uzyskał tytuł naukowy profesora nauk ekonomicznych. W 2012 roku dołączył do grona członków Akademii Młodych Uczonych PAN, a dwa lata później został włączony do Komitetu Polityki Naukowej MNiSW. Sprawował także funkcję członka Komitetu Nauk o Organizacji i Zarządzaniu PAN oraz Komitetu Socjologii PAN. Podejmował poza tym rolę redaktora naczelnego czasopisma „Tamara Journal of Critical Organization Inquiry” o tematyce zarządzania. Dariusz Jemielniak jest również przedsiębiorcą. Stworzył i rozwinął pierwszy w Internecie bezpłatny słownik angielskiego ling.pl, serwis angielski.edu.pl, będący pierwszą w Polsce platformą internetową do nauki języka angielskiego, a także program Insta.Ling wspomagający naukę słownictwa w szkołach na terenie całego kraju. Począwszy od 2007 roku został wybrany do grona członków Stowarzyszenia Wikimedia Polska. Dariusz Jemielniak jest autorem podręczników oraz pomocy naukowych z zakresu ekonomii i zarządzania. W swoich książkach wyjaśnia studentom w przystępny sposób najważniejsze pojęcia oraz podejścia metodologiczne. Sam jest zwolennikiem badań jakościowych organizacji, realizowanych zgodnie z podejściem interpretatywnym oraz action research. Zakłada, że aby badać organizację jako całość, konieczne jest, aby poddać analizie indywidualne przeżycia i znaczenia nadawane przez poszczególne jednostki. W ramach uznawanego przez Jemielniaka paradygmatu, nie powinno się narzucać członkom organizacji własnego punktu widzenia, lecz skupić się na odkrywaniu ich rzeczywistych potrzeb i priorytetów. Jemielniak opublikował głośną książkę pt. „Życie Wirtualnych Dzikich. Netnografia Wikipedii”, w której zawarł wnioski z przeprowadzonych przez siebie badań etnograficznych w społeczności wikipedystów.