Złam konwencje, czyli jak stworzyć wielką markę

(okładka miękka)
Złam konwencje, czyli jak stworzyć wielką markę (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 152
Oprawa: miękka
Wydawca: Wydawnictwo Słowa i Myśli

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
39,90 zł
Special Price 25,99 zł
- +
LUB

Opis

Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są „strzałem w kolano” budują coraz większą ich potęgę.  Myślisz – stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się WIELCY zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... złamali konwencję.

Tradycyjne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie „tylko” produktu... już nie wystarczy.  Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta - to klucz do sukcesu.

Brand persona, przeżyj to sam, wywiad „dlaczego?” a może poziom wyżej... które z tych narzędzi będą najlepsze dla Twojej marki? Zawarte w książce wskazówki to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę  pójdziesz – czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki.

Dodatkowe informacje

Autor Kosson Grzegorz
Nazwa Złam konwencje, czyli jak stworzyć wielką markę
Liczba stron 152
Oprawa miękka
Wydawca Wydawnictwo Słowa i Myśli
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Grupa Wydawnicza Foksal
Data premiery 11-09-2013
Język oryginału polski
Rok wydania 2013
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Złam konwencje, czyli jak stworzyć wielką markę

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: