Zmysły dla zysku

(okładka miękka)
Zmysły dla zysku (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 272
Data premiery: 14-02-2014
Wydawca: Wydawnictwo Poltext

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Kolorowy, praktyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest modny, ponieważ jest użyteczny i sprawdza się w praktyce. Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Intencją autorki było napisanie poradnika i ten cel osiąga za pomocą wartkiej narracji oraz dużej liczby często fascynujących przykładów. Istotną wartość książki stanowi 90 pięknych, kolorowych zdjęć ilustrujących udane wykorzystanie marketingu sensorycznego w praktyce. Jak pisze sama autorka: „Książka jest zbiorem najlepszych praktyk (best practices) z zakresu marketingu sensorycznego wykorzystywanych przez największe światowe marki.

Dodatkowe informacje

Autor Skowronek Iwona
Nazwa Zmysły dla zysku
Liczba stron 272
Data premiery 14-02-2014
Wydawca Wydawnictwo Poltext
Oprawa miękka
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Platon
Język oryginału polski
Rok wydania 2014
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Zmysły dla zysku

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: