Znaczenie czy ekonomia? Podstawy odkrycia naukowego

(okładka miękka, książki)
Autor: Smid Wacław
Liczba stron: 178
Data premiery: 19-01-2018
Wydawca: CeDeWu Sp. z o.o.

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
39,00 zł
Special Price 28,49 zł
- +
LUB

Opis

Świat ukryty w Kosmosie. Nieznane parametry w prawach nauki. Skryte porządki i intencje. Ukryta świadomość. Tak samo jest z ekonomią – kapitał zamknięty w sejfach. Jak je otworzyć i skutecznie wykorzystać wydobyte z nich środki? Tego nie rozwiąże populizm. Nie tknie tym bardziej narodowa prawica. Potrzeba w tym celu trzeciego narzędzia – naszego umysłu.

Ekonomia często mija się z prawdą. Chyba boi się ukrytego porządku. Ta książka jest o tym, czy uda się nam do niego dotrzeć? To wielka sztuka. To nauka.

Przedstawiony czytelnikowi tekst jest zaproszeniem do myślenia, do otwarcia umysłów – sejfów pełnych kapitałów. Zaproszeniem odmiennym od koncepcji Poppera, Feyerabenda i neopozytywistów – bo uwzględniającym nasze życie emocjonalne.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Smid Wacław
Nazwa Znaczenie czy ekonomia? Podstawy odkrycia naukowego
Liczba stron 178
Data premiery 19-01-2018
Wydawca CeDeWu Sp. z o.o.
Oprawa miękka
ean 9788381020046
Podtytuł polski Podstawy Odkrycia Naukowego
Numer wydania I
Język wydania polski
Język oryginału polski
Rok wydania 2017
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Znaczenie czy ekonomia? Podstawy odkrycia naukowego

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 8,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 24/7 7,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 24/7 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Autor

Wacław Smid pojawił się na świecie 30 września 1944 roku w niemieckiej miejscowości Roslaw, lecz swoje dzieciństwo spędził w Czechach. Absolwent filozofii oraz fizyki na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada tytuł doktora nauk humanistycznych. Jest uczniem Władysława Krajewskiego, cenionego metodologa nauki. W zakresie zainteresowań naukowych Wacław Smida znajduje się zwłaszcza komunikacja społeczna, reklama, językoznawstwo, zarządzenie zasobami ludzkimi, public relations oraz kognitywistyka. Jest autorem trzydziestu książek oraz wielu publikacji naukowych i popularnonaukowych. Ukazały się one m.in. na łamach takich czasopism jak „Studia Filozoficzne”, „Człowiek i Światopogląd”, „Miesięcznik Literacki”, „Fizyka w Szkole” czy „Nowa Szkoła”. Wacław Smid pracował przez 40 lat na różnych polskich uczelniach, takich jak Wyższa Szkoła Humanistyczna w Katowicach, Politechnika Częstochowska, Wyższa Szkoła Bankowa w Częstochowie oraz Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Do przykładowych książek jego autorstwa należą takie tytuły jak „Zasady kultu wyobraźni”, „Ontologia sukcesu”, „Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi”, „Leksykon menedżera”, „Metamarketing” czy „Język reklamy w komunikacji medialnej”. Wacław Smid swoje publikacje kieruje w pierwszej kolejności do studentów nauk społecznych i humanistycznych, takich jak socjologia, psychologia, ekonomia, antropologia kulturowa, politologia czy marketing i zarządzanie. Stanowią one zarazem cenne źródło wiedzy dla przedstawicieli biznesu, menedżerów oraz osób pracujących w branży reklamowej. Autor wyjaśnia zasady dotyczące komunikacji z naukowego punktu widzenia. Przekonuje, że sprawny przekaz komunikatów pomiędzy nadawcą a odbiorcą jest niezbędnym warunkiem prawidłowego funkcjonowania organizacji. Jest zwolennikiem nowego podejścia do reklamy, zwanego teorią projektu. Zaleca, aby twórcy komunikatów reklamowych odeszli od posługiwania się jedynie mało znaczącymi sloganami. Znacznie skuteczniejszym rozwiązaniem jest w jego opinii odwoływanie się do emocji, wyobrażeń, pragnień, marzeń czy motywacji odbiorcy.