Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy

(okładka miękka)
Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 274
Data premiery: 08-06-2013
Wydawca: Difin

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
55,00 zł
Special Price 45,49 zł
- +
LUB

Opis

Uwarunkowania gospodarki opartej na wiedzy stały się determinantą obecnej, silnej pozycji przedsiębiorstw handlowych. Osiągnięcie sukcesu przez poszczególne firmy, w sektorze tak konkurencyjnym, wymaga wykorzystywania tych czynników, które umożliwiają skuteczne konkurowanie w niej. Te źródła konkurencyjności, takie jak: uczestnictwo w powiązaniach sieciowych (franchising), wykorzystywanie najnowocześniejszych technologii informacyjnych (systemy CRM, e-commerce, portale społecznościowe, Performance Marketing), oraz posiadanie zasobów niematerialnych (wiedza, wizerunek) zostały omówione w tej książce. Ponad dwudziestoletni już rozwój handlu w warunkach gospodarki wolnorynkowej w Polsce stwarza możliwości dla analizy specyfiki jego rozwoju i pokazania czynników sukcesu polskich firm. Są one przedmiotem rozważań w case studies i przykładów praktycznych, zamieszczonych na końcach rozdziałów, które mogą być wykorzystywane na ćwiczeniach ze studentami, z przedmiotów omawiających problematykę handlu, konkurencyjności czy marketingu. Ambicją autorów było usystematyzowanie prezentowanych w pracy zagadnień, które często w literaturze są przedstawiane w sposób wyrywkowy, tak aby mogły służyć za źródło rzetelnej wiedzy akademickiej.

Dodatkowe informacje

Autor Opracowanie zbiorowe
Nazwa Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy
Liczba stron 274
Data premiery 08-06-2013
Wydawca Difin
Oprawa miękka
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor OSDW Azymut
Język oryginału polski
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: