Marketing

Zdobądź nowych klientów, zwiększ sprzedaż i podnieś świadomość marki w umysłach konsumentów! Na Livro.pl znajdziesz najlepsze książki o marketingu napisane przez znanych i cenionych na całym świecie specjalistów. W tej kategorii czekają na Ciebie interesujące pozycje na temat szeroko pojętego marketingu – tworzenia spójnych strategii marketingowych, planowania i wdrażania nowych działań, mierzenia efektów, sposobów dotarcia do nowych klientów i utrzymania z nimi dobrych relacji, a także budowania silnej pozycji marki, reklamy i kształtowania ofert rynkowych. Naukowe i popularno-naukowe tytuły dla studentów marketingu, zarządzania, reklamy i kierunków pokrewnych oraz managerów, pracowników korporacji i agencji, dyrektorów sprzedaży i wszystkich, których pasjonuje ta tematyka. Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy na Livro.pl!

W naszej ofercie znajdziesz mnóstwo przydatnych książek o marketingu, dzięki którym poznasz tajniki tej branży oraz rozwiniesz swoją wiedzę i umiejętności. Czekają tu na Ciebie opracowania zbiorowe i publikacje teoretyczne, jak również praktyczne poradniki i tytuły przydatne w każdej firmie, w której istnieje dział marketingu. Na Livro.pl wybraliśmy dla Ciebie książki na temat strategii marketingowych, planowania długofalowego rozwoju i budowania wizerunku marki, wdrażania nowych produktów na rynki, a także pozycje z zakresu reklamy i public relations. Zobacz, jak potężnym narzędziem do osiągania sukcesu może być marketing!

Tym, którzy planują założyć własny biznes polecamy także publikacje w dziale Biznes, ekonomia i marketing oraz Poradniki. Zainteresowanych innymi dziedzinami nauki zapraszamy natomiast do kategorii Nauki ścisłe i medycyna, Historia, Filozofia, Socjologia, Pedagogika i Językoznawstwo.

1-60 z 211

Strona:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4

1-60 z 211

Strona:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4